Semos Education Semos Education
  • Ponedeljak-Petak 9:00AM - 5:00PM
  • Javi nam se: +381 63 4567 50
  • Piši nam: info@semosedu.com
EN / МК / RS
Кошничка
REZERVIŠI MESTO
  • Opis
  • Sadržaj
  • Kome je namenjeno
  • Benefiti
  • Sertifikati

The ITIL® Specialist – Create, Deliver & Support (CDS) je jedan od 5 obuka koje treba da postigne imenovanje ITIL 4’s Managing Professional (MP).


Ova trodnevna obuka pokriva osnovne aktivnosti upravljanja uslugama kako bi pokrio “kreiranje i podrška” usluge.

 

Sadržaj obuke pokriva prateće ITIL 4 prakse koje vam pomažu da razumete glavne faktore koje doprinose uspešnom stvaranju, isporuci i podršci kroz ITIL-ov novi poslovni model sistema vrednosti usluga (SVS).

 


 

The ITIL® Foundation course is provided by ITSM Center d.o.o, an ATO of PeopleCert

ITIL® is a registered  trademark  of  the  PeopleCert  group.  Used  under  licence  from  PeopleCert.  All  rights reserved.

  • Dizajniranje cena usluga i orkestracija
  • Razvoj i upravljanje softverom
  • Upravljanje raspoređivanjem
  • Upravljanje oslobađanjem
  • Validacija i testiranje usluga
  • Promene u omogućavanju
  • Osiguravanje zadovoljstva zainteresovanih strana
  • Radna mesta
  • Upravljanje incidentima – otkrivanje i rešavanje
  • Upravljanje problemima
  • Upravljanje znanjem
  • Upravljanje nivoom usluge
  • Praćenje i upravljanje događajima

Ova obuka je namenjena IT service management practitioners-ima koji žele da steknu imenovanje ITIL Managing Professional (MP), ili odgovornima za rad sa IT-omogućenim i digitalnim uslugama i za end-to-end podršku i isporuku.

 

Zanimanja uključuju:

 

  • Service Desk Directors/Managers;
  • IT Infrastructure & Support Directors/Managers;
  • Problem, Change, and Release Managers;
  • DevOps Directors/Managers; Continual Improvement Program/Project Directors/Managers;
  • Senior Service & Support Analysts;
  • Process/Practice Owners;
  • Service Level Management Directors/Managers.
  • Razumećete kako da isplanirate i izgradite tok vrednosti usluga za kreiranje, dostavu i podršku usluga.
  • Naučićete koncepte i izazove koji se odnose na organizacionu strukturu, timske sposobnosti, uloge i posvećenost preko SVS-a.
  • Razumećete vrednost pozitivne komunikacije.
  • Razumećete planiranje i upravljanje resursima u SVS-u.
  • Razumećete vrednost i upotrebu IT-ja preko SVS-a.
  • Otkrićete kako relevantne ITIL prakse doprinose stvaranju, dostavi i podršci preko SVS-a, kao i tokove vrednosti.
  • Naučićete kako da dizajnirate, razvijete i prenesete tok vrednosti koristeći ITIL prakse.
  • Naučićete kako da kvalitetnije obezbedite korisničku podršku koristeći ITIL prakse.
  • Naučićete kako da kreirate, dostavite i podržite usluge.
  • Otkrićete kako da odredite prioritete, strukturu i koordinirate poslom i aktivnostima.
  • Razumećete razmatranje kupovine u odnosu na izgradnju, izvorne opcije i upravljanje integracijom usluga (SIAM).

PeopleCert certifications are promoted on behalf of ITSM CENTER d.o.o.

The price includes an official exam that is taken on the last day of the training.

Опис

The ITIL® Specialist – Create, Deliver & Support (CDS) je jedan od 5 obuka koje treba da postigne imenovanje ITIL 4’s Managing Professional (MP).


Ova trodnevna obuka pokriva osnovne aktivnosti upravljanja uslugama kako bi pokrio “kreiranje i podrška” usluge.

 

Sadržaj obuke pokriva prateće ITIL 4 prakse koje vam pomažu da razumete glavne faktore koje doprinose uspešnom stvaranju, isporuci i podršci kroz ITIL-ov novi poslovni model sistema vrednosti usluga (SVS).

 


 

The ITIL® Foundation course is provided by ITSM Center d.o.o, an ATO of PeopleCert

ITIL® is a registered  trademark  of  the  PeopleCert  group.  Used  under  licence  from  PeopleCert.  All  rights reserved.

Содржина
  • Dizajniranje cena usluga i orkestracija
  • Razvoj i upravljanje softverom
  • Upravljanje raspoređivanjem
  • Upravljanje oslobađanjem
  • Validacija i testiranje usluga
  • Promene u omogućavanju
  • Osiguravanje zadovoljstva zainteresovanih strana
  • Radna mesta
  • Upravljanje incidentima – otkrivanje i rešavanje
  • Upravljanje problemima
  • Upravljanje znanjem
  • Upravljanje nivoom usluge
  • Praćenje i upravljanje događajima
За кого е наменет

Ova obuka je namenjena IT service management practitioners-ima koji žele da steknu imenovanje ITIL Managing Professional (MP), ili odgovornima za rad sa IT-omogućenim i digitalnim uslugama i za end-to-end podršku i isporuku.

 

Zanimanja uključuju:

 

  • Service Desk Directors/Managers;
  • IT Infrastructure & Support Directors/Managers;
  • Problem, Change, and Release Managers;
  • DevOps Directors/Managers; Continual Improvement Program/Project Directors/Managers;
  • Senior Service & Support Analysts;
  • Process/Practice Owners;
  • Service Level Management Directors/Managers.
Придобивки од курс
  • Razumećete kako da isplanirate i izgradite tok vrednosti usluga za kreiranje, dostavu i podršku usluga.
  • Naučićete koncepte i izazove koji se odnose na organizacionu strukturu, timske sposobnosti, uloge i posvećenost preko SVS-a.
  • Razumećete vrednost pozitivne komunikacije.
  • Razumećete planiranje i upravljanje resursima u SVS-u.
  • Razumećete vrednost i upotrebu IT-ja preko SVS-a.
  • Otkrićete kako relevantne ITIL prakse doprinose stvaranju, dostavi i podršci preko SVS-a, kao i tokove vrednosti.
  • Naučićete kako da dizajnirate, razvijete i prenesete tok vrednosti koristeći ITIL prakse.
  • Naučićete kako da kvalitetnije obezbedite korisničku podršku koristeći ITIL prakse.
  • Naučićete kako da kreirate, dostavite i podržite usluge.
  • Otkrićete kako da odredite prioritete, strukturu i koordinirate poslom i aktivnostima.
  • Razumećete razmatranje kupovine u odnosu na izgradnju, izvorne opcije i upravljanje integracijom usluga (SIAM).
Сертификати

PeopleCert certifications are promoted on behalf of ITSM CENTER d.o.o.

The price includes an official exam that is taken on the last day of the training.

Dosadašnja iskustva

Šta su rekli naši polaznici o nama

  • - Viktorija Georgieva Mentorka letnjeg programa za Python Developer-a

    Reputacija Semos Education-a za kvalitetnu obuku i mogućnost učenja od iskusnih instruktora odigrala je značajnu ulogu u mojoj odluci.

  • - Borče Peltekovski Akreditirana Akademija za grafički dizajn

    Po završetku kurseva u Semos Education-u, vidim sebe u nekoj kompaniji koja radi sa tehnologijom, kao što su na primer Samsung, Apple ili kompanija sličnog kalibra.

  • - Marko Krstevski Student za Microsoft .NET

    Želeći da proširim svoje znanje, odlučio sam da se upišem u Semos Education gde dobijam potrebno znanje i iskustvo.

  • - Teodor Markovski Student

    Želja da postanem Cloud arhitekta dovela me do Semos Education-a. Oduševljen sam pozitivnim iskustvima bivših studenata i načinom na koji predavači i Karijerni centar brinu o studentima.

  • - Viktorija Georgieva Mentorka letnjeg programa za Python Developer-a

    Reputacija Semos Education-a za kvalitetnu obuku i mogućnost učenja od iskusnih instruktora odigrala je značajnu ulogu u mojoj odluci.

  • - Borče Peltekovski Akreditirana Akademija za grafički dizajn

    Po završetku kurseva u Semos Education-u, vidim sebe u nekoj kompaniji koja radi sa tehnologijom, kao što su na primer Samsung, Apple ili kompanija sličnog kalibra.

  • - Marko Krstevski Student za Microsoft .NET

    Želeći da proširim svoje znanje, odlučio sam da se upišem u Semos Education gde dobijam potrebno znanje i iskustvo.

  • - Teodor Markovski Student

    Želja da postanem Cloud arhitekta dovela me do Semos Education-a. Oduševljen sam pozitivnim iskustvima bivših studenata i načinom na koji predavači i Karijerni centar brinu o studentima.

Upoznajte instruktore

  • Rok Sajovič  

    Managing Director 

    @ITSM CENTER

     

    16+ godina iskustva

Kontakt